You Are Reading

light.

vor 20 jahren konnte ich weder laufen, noch sprechen und erst recht nicht die freude der millionen menschen begreifen, als am 9.11.89 die mauer fiel. doch über die jahre wurden mir die ausmaße des mauerbaus und der wiedervereinigung nach über 28 jahren immer mehr bewusst.
wie gern ich deshalb heute in berlin wäre um teil des gigantischen "mauer mobs" zu werden. 33.000 menschen sollen heute abend die mauer für 3 minuten wieder auferstehen lassen und eine erinnerungslinie aus lichtern bilden. durch das erlöschen der lichter wird um 20.30 uhr der mauerfall symbolisiert.
in meinen augen eine großartige idee!


Photobucket



light.

Light me a light any kind of light,
Just shine its beam into my darkest night,
For like a child I stay up in fright,
So light me a light any light tonight.

Photobucket

Candlelight, moonlight any light is just right,
For in that light I might find my might!
Don’t sing me a song, don’t hold me tight,
Just light me a light, any light tonight.

Photobucket


Light me a light to assist my sight,
Just my naked eye darkness cannot fight,
So before darkness gets a chance to bite,
Light me a light any kind of light.

Photobucket

Flickering, glaring or outright bright,
I don’t care what kind just light me a light,
All I need is darkness away tonight,
So light me a light any kind of light.

Barak Al'Mondia



bilder via flickr

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright by karina special.k 2010 . All rights reserved.

.